welc0me here =) ....TINGGALKAN JEJAK ANDA DI KOTAK CB0X...any PLAGIARIST 0r COPYCAT are not allowed to be here...harap maklum !

Thursday 29 March 2012

~i miss u all,friends !~

Greeting Text
   hyeeee....k0rg ! k0rg sihat x ???eh ! angguk ke geleng tu??k lha...whatever lha kan...
masalah???ye....bnyak msalah lha skrang...ish-3...
masalah ape tu an smpai bnyak sgt...hehhe...
biasa rr tu....lumrah manusia.....x da msalah,x da lha kehidupan...
nk bwat mcm mna...kna sabar lha bnyak-2....
da lma lha x hapdate bl0g....rndu plak nk hapdate tp...bila nk hapdate,x tw nk hapdate apa...
aku nk gtw ni...aku rndu trsangat-2 dkat kwn-2 aku...
rndu kenangan msa f0rm...
nakal smuanya...suka bwat krja gila....
tapi...nk bwat mcm mna...SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN...
aku hrap sgt ukhuwah kita akn lebih erat lgi....jgn lha hmpa smua lpakan aku n kwn-2 yg len kt sni( f 3 maktab mahmud kuala muda )....
jgn jd bagai kacang lupakan kulit....
amirah hanisah.....aku rindu hg trsangat-2 syg ! bila aku rndu hg,aku slalu baca coretan hg 
dlm buku-2 aku....
alia shuhada.....rndu nk tg0k hg tensi0n-2 mcm dlu...comel lha muka hg msa tu....:D
fatin hazirah...rndu nk dgaq hg speaking pendang....
fatimah a.k.a tiem...rndu nk dgaq ayt-2 hg yg slalu angkat bakul terbang sndri...
athirah....rndu nk dngaq hg beletiaq,bgi pepatah 0rg tua-2 n crita bed st0ry sblum tid0q...
zeti....rndu nk dngaq hmpa mrah....lwk lha tg0k muka hmpa bila mrah....
rndu hmpa smua....rndu sgt-2 nk study sma-2,mkn chipsmore sma-2,bergaduh mnja-2 n mcm-2 lgi...
aku,ainul,aini,aisyah,tikah,nurul,fahimah,farzana,izzati,farhana,liyana,diana,ija,anis n smua kwn-2 rndukn hmpa....yg smestinya pling mrindui hmpa...liyana,diana n nina.....
jgn lha hmpa lpakan kmi kt sini yea...ingt-2 lha kmi slalu...
k lha...x tw nk tlis apa lgi....KAWAN-2 ! I MISS U ALL SO MUCH ! MMUAHH !
bye-2...assalamualaikum...









(= Tq 4 visited+read+follow my bel0g =)

No comments:

Post a Comment

bagi pendapat sini...(kalau rajin)