welc0me here =) ....TINGGALKAN JEJAK ANDA DI KOTAK CB0X...any PLAGIARIST 0r COPYCAT are not allowed to be here...harap maklum !

Thursday, 29 March 2012

~i miss u all,friends !~

Greeting Text
   hyeeee....k0rg ! k0rg sihat x ???eh ! angguk ke geleng tu??k lha...whatever lha kan...
masalah???ye....bnyak msalah lha skrang...ish-3...
masalah ape tu an smpai bnyak sgt...hehhe...
biasa rr tu....lumrah manusia.....x da msalah,x da lha kehidupan...
nk bwat mcm mna...kna sabar lha bnyak-2....
da lma lha x hapdate bl0g....rndu plak nk hapdate tp...bila nk hapdate,x tw nk hapdate apa...
aku nk gtw ni...aku rndu trsangat-2 dkat kwn-2 aku...
rndu kenangan msa f0rm...
nakal smuanya...suka bwat krja gila....
tapi...nk bwat mcm mna...SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN...
aku hrap sgt ukhuwah kita akn lebih erat lgi....jgn lha hmpa smua lpakan aku n kwn-2 yg len kt sni( f 3 maktab mahmud kuala muda )....
jgn jd bagai kacang lupakan kulit....
amirah hanisah.....aku rindu hg trsangat-2 syg ! bila aku rndu hg,aku slalu baca coretan hg 
dlm buku-2 aku....
alia shuhada.....rndu nk tg0k hg tensi0n-2 mcm dlu...comel lha muka hg msa tu....:D
fatin hazirah...rndu nk dgaq hg speaking pendang....
fatimah a.k.a tiem...rndu nk dgaq ayt-2 hg yg slalu angkat bakul terbang sndri...
athirah....rndu nk dngaq hg beletiaq,bgi pepatah 0rg tua-2 n crita bed st0ry sblum tid0q...
zeti....rndu nk dngaq hmpa mrah....lwk lha tg0k muka hmpa bila mrah....
rndu hmpa smua....rndu sgt-2 nk study sma-2,mkn chipsmore sma-2,bergaduh mnja-2 n mcm-2 lgi...
aku,ainul,aini,aisyah,tikah,nurul,fahimah,farzana,izzati,farhana,liyana,diana,ija,anis n smua kwn-2 rndukn hmpa....yg smestinya pling mrindui hmpa...liyana,diana n nina.....
jgn lha hmpa lpakan kmi kt sini yea...ingt-2 lha kmi slalu...
k lha...x tw nk tlis apa lgi....KAWAN-2 ! I MISS U ALL SO MUCH ! MMUAHH !
bye-2...assalamualaikum...









(= Tq 4 visited+read+follow my bel0g =)

Wednesday, 15 February 2012

~leganya~

Greeting Text
hyeii....apa khabar smua???sehaD ???alhamdulillah...ak p0n sehaD jgak...
hah??apa???0whh...entri tu??hahaha...0k-2...leganya....
dh hbes sukan da klmarin...lega sesangat....ya lha...sbb letihhhh....
*over* 
pdahal x men apa p0n...hahaha...bkn x men...men jgak...
cma x bnyak sgt...ta0n ni,x leyh aktif-2 sgt....sja...bgi pluang at adik-2....
cewwah....bajet gud-2 plak...hak-3...ada lha sbb-2 trtntu yg mnjadi secret....
alhamdullillah taun ni,rumah merah dpt tmpat ke-2 lgi...x dpt 1st p0n x pa....
aslkn x jatuh 6ber len....setakat ni....x dak msalah k0wt...
msalah yg kcik-2 tu ada rrr....ada plak 0rg rjen sgguh nk cri psl dgn ak...
ak tw apa yg ak bwat....dan...ak akn tggung apa yg ak bwat...
ak p0n reti lha nk bringt.....pndai bwat,pndai tggung........
k lha...x da mood nk taip bnyak-2...x dak story sgt...okey lha..bye..
mulakan hari anda dgn senyuman...tmpuhi dugaan dgn ksabaran...wassalam....



(= Tq 4 visited+read+follow my bel0g =)

Friday, 3 February 2012

sempena maulidur rasul~

Greeting Text



  Kewajiban untuk Meningkatkan Kecintaan dan Penghormatan buat Rasulullah S.W.T


okey...ak ada lha copy paste 1 maklumat dri google....smpena maulidur rasul ni...ak nk share dgn kau0rg...sila baca...:):):)

Allah telah berfirman kepada Rasulullah (s.a.w) untuk mengingatkan ummatnya yang mengakui mencintai Allah, untuk mencintai NabiNya dan katakanlah kepada mereka,"Jika kamu mencintai Allah, ikutlah (dan cintai dan hormati) aku, dan Allah akan mencintai kamu" (3:31) Sambutan Maulidurrasul (s.a.w) merupakan natijah atau kesan akan adanya perasaan kecintaan terhadap Rasulullah (s.a.w), perasaan taat kepada baginda, sentiasa mengingati baginda, mencontohi baginda dan berbangga dengan baginda sebagaimana Allah bangga terhadap baginda kerana Allah memuji akan baginda didalam Al-Quran, "Sesungguhnya engkau mempunyai akhlaq yang mulia" (al-Qalam:4) Tahap kecintaan kepada Rasulullah (s.a.w), merupakan antara pengukur kepada tahap kesempurnaan keimanan antara seseorang mukmin dan seorang mukmin yang lain. Dalam sebuah hadith sahih yang diriwayatkan oleh Bukhari dan Muslim, Rasulullah (s.a.w) telah bersabda,"Tidak sempurna iman kamu sehingga aku lebih dicintainya daripada anak, ibu bapa dan manusia seluruhnya." Dalam sebuah hadith lain yang diriwayatkan oleh Bukhari Rasulullah (s.a.w) berfirman,"Tidak sempurna iman kamu sehingga aku kamu lebih cintai daripada diri kamu sendiri." Dan Sayyidina 'Umar berkata,"Ya Rasulullah aku mencintaimu lebih daripada diriku sendiri. Kesempurnaan iman seseorang itu amat bergantung pada kecintaannya terhadap Rasulullah (s.a.w) dan para Malaikat sentiasa memuji baginda sebagaimana yang dimaksudkan didalam ayat al-Quran yang berbunyi, "Sesungguhnya Allah dan para Malaikat sentiasa bersalawat keatas Nabi" (33:56). Seterusnya ayat ini disambung dengan perintah Tuhan,"Wahai orang-orang yang beriman berselawatlah kamu keatasnya". Ayat ini sahaja menjadi bukti bahawa kualiti iman seseorang itu bergantung kepada dan dizahirkan melalui selawat kepada Nabi (s.a.w). Ya Allah! Limpahkanlah selawat serta salam kepada Nabi, ahli keluarga baginda dan para sahabat.

salam maulidur rasul bwat smua yg brgelar umat islam...
mulakan hari anda dgn senyuman yea....
:):):)




(= Tq 4 visited+read+follow my bel0g =)

Friday, 20 January 2012

danbo~danbo~danbo

Greeting Text
mownink....mownink and mownink...
smua sehat??
alhamdulillah...
dah mkn???
0uhh....ceywwahh...d0k bwat caring plak....
hahaha...
danb0????apa tu???haaa....ak p0n x tw danb0 tu hapa??
yg ak tw,ak ska sgtttt....comeyyyy tuuu....
nk tg0kk???x pa...llps ni,ak buh...
danbo ni sjenos robot k0wt...bgi ak lha...
rodot yg jnis ada prasaan...
x twbtui ka dak...ska jiwa ak ja an...
sat-2 nk upl0ad gmbaq dea sat...






comel kan...sbnarnya danbo niey,bwat dgn plastic bag p0n b0ley...
k0rg taip je....tutorial making danbo dkat google...6ti,naik lha...mcm-2 tutorial ada...
0key lha...setakat ni je p0st ak pda pgi ni..6ti,klau ada-2 crita bru,ak p0st yea...
bye-2...wassalam...

(= Tq 4 visited+read+follow my bel0g =)

rindu kasih ilahi~

Greeting Text
hyeii.....waaa....3 mnggu d0k 0stel...trsa rndu plak nk hapdate...
....hermm...yeee.....
AKU RINDU KASIH ILAHI 
huihhh....bajet baik lha plak minah ni.....
mna ada...btull lha.....
x tw knpa bley rsa camtu....
mungkin slama ni ak bnyak lupa dkat kekasih ak yg s0rg ni k0wtt...
kekasihhh???biar betikk???ak ada kekasih....huh ! x caya lha...
x caya suda....ak x tip00 p0n......kekasih ak ni lain skit dri k0rg.....
cacat???ntahh....straight ak ckp....ak x penah tg0k muka dea......
ak cuma tahu yg dea tu ada p0werrr......
lbiyh p0wer dari kluang man,power ranger,ir0n man n mcm-2 lgi lha..
yg ak tw,kekasih ak ni lha yg pling brkuasa n ak kagum sgt dgn dea...
dea buaD mcm-2 supaya ak sedar siapa ak...
kdg-2 ak malu lha sbb dea ni ska tg0k ak....
x ksah rr kt mna-2 p0n....
smua dea tw apa yg ak bwat...
malu jgak ak...
huhuhuhuhuhuhu.....
kekasih ak tu.....ada bnyak nma tw...99 nma dea ada....
lagi 1...ak lpa plak yg ak ni ada 2 kekasih yg special...
haihhh ! bkn curang meyhhh....
nma dea MUHAMMAD ....nabi yg mnjadi kekasih allah...
ada faham ??? gud !
k lha....x leyh hapdate manyak-2....nk pi panjat bukit plak ni...
lma x exercise......sambil usya keindahan p0k0k-2....
X USYA 0RG TW ...
heehehehe...
k lha...bye-2...wassalam....
syg kekasihku yg 1....allah S.W.T....
mmuahhh....





(= Tq 4 visited+read+follow my bel0g =)

Sunday, 1 January 2012

sek0lah???0stel????

hyeiii....k0rggggg...sihat???alhamdulillah....mcm mna brg2 sk0la da siap??sk0la da nk mula...es0k ak kna blek 0stel da.....dsbbkn 0stel tu bknnya milik ak,so...ak kna ik0wt peraturan dea lha....*perasan*ak kna mula jd lbiyh matured sbb nk amik pmr ta0n ni...ceyhh...0ver lha plak ayt....:D...k..lha...x lrat nk tlis pnjg2...nagnt0kk da...bye....wassalam...mulakn hari anda dgn snyuman...:):):)
 

(= Tq 4 visited+read+follow my bel0g =)